Blog . Profile . Archive . Email  


شعر و اس ام اس

 

  * یه پسره میره خواستگاری,دختره میگه:من میخوام درس بخونم.پسره میگه:پس من میرم یه ساعت دیگه

     میام.

   

 

 * یه پدره برا بچش اسمارتیس میخره,رو بستش مینویسه:هر 8 ساعت 1 عدد ...    

 

 * یه نفر با یه یارویی تصادف میکنه,افسر میاد میگه:کدومتون مقصرید..؟ یکیشون میگه: والا من خواب بودم

    ندیدم از این آقا بپرسین. 

 

 * یه روز از یه چوپان میپرسن: این همه چوپانی کردی رو اخلاقت تاثیر نذاشته؟ میگه:نع..نع..نع..!!! 

 

 * یه نفر میره مطب دکتر روانشناس میگه:آقای دکتر مشکل من اینه که کسی منو تحویل نمیگیره!!!

    دکتر:مریض بعدی.... 

 

  *

مناجات لر با خدا:

 

 

     خدایا ماه رمضان را مانند جام جهانی هر چهار سال یک بار و آن را هر بار در یک کشور قرار بده! و ایران را

 

     چهار سال محروم کن!!!   

 

  * از یه معتاد میپرسن چطور شد که معتاد شدی؟میگه:با بچه ها قرار گذاشتیم روزهای تعطیل تفریحی بکشیم

    یه هویی خوردیم به عید نوروز...  

 

  * دو نفر خارجی تصمیم میگیرن فارسی صحبت کنن. اولی:پاشو,  دومی:نمی پاشم,  اولی:نمی پاشم چیه!

     باید  بگی پاشیده نمیشم...   

 

 

                                                دوست عزیز نظر بده

                                                                         

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,ساعت 1:32 توسط fereshteh| |


Power By: LoxBlog.Com